Nytt hår?

2011-04-29 @ 13:15:52
Känns verkligen som att jag fått nytt hår. Kan inte sluta ta på håret, hehe..
Okej, jag bjuder stort på båda bilderna då jag är osminkad & bara ser allmänt cpppppp ut!
Skillnad ohjaaaa. Hiss/Diss?
.
Fick även en fråga:
Felicia om Det jag fick idag då:
varför ska du oppereras??

Svar: Jag ska operera munnen, eller ska ta bort en tand som inte har kommit upp än då den är i vägen. Alltså ska om öppna upp tandköttet, ta bort tanden & sedan sy igen. Som tur är kommer jag sova hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Shit, vad fint det blev cheyen! <3

2011-04-29 @ 14:30:19
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0