påsklov, men ingenting jag kan vara glad för..

2011-04-21 @ 15:50:39
Påsklovet började sjukt dåligt, ÅHH!
Kom hem & då hade tydligen mamma fått åka in till kalmars sjukhus med Alexander (lillebror).. Var inne där i förrgår natt men nu hade det tydligen blivit värre så dom måste stanna där. Alltså blir det ingen hoppträning idag..
Jag som hade taggat till det hela dagen. Fy fan vad besviken jag är just nu, helvete!
Aja, får vara glad att det är påsklov nu & att det kommer bjuda på massa trevligheter, hoppas jag i alla fall..
Bild från tiden då ingen utväxt fanns..
Kommentarer
Postat av: Minna

Klart det kommer få bjudas på massa trevigheter jag kommer ju imorgon och stannar tills på söndag :D <3

2011-04-21 @ 17:19:31

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0