Sommar planer 2011

2011-04-17 @ 10:52:36

Tänkte berätta om lite planer jag har till sommaren. Hehe, det mesta är med Potion..

Egentligen är jag ingen planerar, eller jo lite kanske. Alltså, har jag bestämmt mig för att göra något en tid innan då planerar jag verkligen in till 110% & blir ofta sjukt besviken om det inte blivit som jag tänkt. Annars är jag mer än sådan som tar saker som det kommer. Bestämer tio minuter innan vi ska träffas att vi ska göra de & de.. Förstår ni? Mne är verkligen inte sådan när det gäller tävling & träning. Nejnej.

Sommaren planer då: (eller jag vet inte riktigt när sommaren börjar men tar från juni-September.)
2-3 Juni Kanske hjälpa till som funktionär Ölandshoppet storhäst.
.
4-6 Juni Tävla ölandshoppet ponny. (Tycker verkligen ni ska åka dit! Den näst bästa tävlingen jag varit på!) Vet inte om det blir alla dagar, det får vi se!
.
? Juni Skolavslutning, lär väl bli något mysigt med klassen senare på kvällen?
.
? Juni Troligen denna Månaden, åka upp till Böda & bo med några kompisar i en stuga..
.
2-4 Juni (tror jag.) Börjes cup tingsrud. Där hoppar jag alla dagarna.
.
En vecka i Juli Åker upp med familjen till böda & bor där en vecka.KANSKE.
.
?? Juli Träningsläger en vecka i skåne.

Sedan ska jag göra massa saker som inte har något bestämt datum. Kommer ju folk hit till sommaren jag inte träffat på evigheter, ska vara med kompisar, rida & ha galet kul!

På sommaren kan allting hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0