Ute i solen

2011-04-22 @ 11:59:04
I skrivande stund ligger jag ute på terassen & solar med datorn i knäet. Hur underbart är det inte när det är över 20°C i skuggan?!  + Det är påskhelg & vår lilla stad är fylld med folk! Kan bara beskriva mina känslor med ett ord just nu, sommarkänslor!
Det saknas bara en sak och det är sommarlov, men får väl helt enkelt nöja mig med påsklov. Som Linnea sa, efter påsklovet är det bara 42 dagar kvar till sommarlov.
.
På tal om ingenting så sitter jag i bara bh & byxor, men det brjar bli riktigt varmt så kanske dax att få lite sol på benen också? Ja, så får det bli! Dock så kommer jag få linjer vid datan, om nu solen tar så pass mycket.
Men jag brukar vara rätt känslig vid solen.
Var väl vad jag hade å säga just nu. Vi hörs senare, puss i värmen!

Kommentarer
Postat av: Olivia

saknar dig<3

2011-04-22 @ 21:36:43
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0