tjenare mannen!

2011-04-09 @ 23:11:31

Idag har jag gjort massa bra saker, vill ni veta? Klart ni vill! ;)
Vi åkte från borgholm runt 11 & var framme runt 12. lastade ur vid ett jätte gulligt stall & potion fick komma ut i hagen, först var han jätte lugn men blev väldigt olycklig när vi skulle åka där i från..
Åkte hem till Mia & fikade, sedan stack Mia & jag ut på stan medans mamma & Magnus ( Mias sambo.) gick till parken med dom små. (K typ?!)

Jag köpte tröja, linne, shorts, örhängen x2 & en till tröja. Hehe, visar när jag kommer hem. Antingen på söndag beroende på när jag kommer hem eller måndag.
Sedan åkte vi tillbaka till stallet & tog in potion, han fick mat, blev avborstad, mystäcke på & allt sånt. Sedan fixade vi kvällsmaten & åkte senare hem igen. Eller alltså till Mia.

När vi kommit hem fräschade jag upp mig, käkade & gick ner till Emma (en av mina närmsta vänner sedan jag bodde här & som dessutom bor i på undervåningen av huset där Mia bor.) Senare kom även Matilda & Malin till henne. Även dom bor här i lilla växjö.

Stack upp hit när dom sedan skulle iväg på äventyrHar börjat planera upp till nästa helg, haha, underbara planer!
Nu taggar jag & ska fixa lite till imorgon! Ska bara köra på känsla & låta honom gå som tåget. Hade en galet nice dag idag & då kan det väl inte gå mer än bra..?
Fick ju träffa mer än en saknad person & vet i alla fall två till jag kommer få träffa innan jag åker imon, fy fan vad gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0