Uppe halv nio..?

2011-04-02 @ 10:08:20
Vet verkligen inte vad jag gör uppe halv nio, menmen, nu är klockan närmare tio. Pappa & Mamma har åkt till jobbet, första gången på hur länge som helst båda jobbar samtidigt vilket har gjort att alla syskonen är hemma själva. Men vi har lovat att ta hand om dom två små..
Har målat naglar på både Amadeus (3 år.) & Alexia (4 år). Alexia fick även små blommor på sina små naglar, hehe.
Hon ska nämnligen sova hos en kompis idag, så hon ville vara lite extra fin.
Ibland kan jag vara snäll..
Ska även ut en runda med Bella sedan, vår hund alltså. Kanske tar med mig någon av dom små, men vet inte. Ska även fråga Andrea om hon vill gå ut en sväng, typ prata också.
Det kan vara riktigt mysigt att bara vara ute!
.
Dagens planer är väl ungefär så att jag åker till stallet när mamma slutar vid tre, sedan hem & fixa mig. Kanske, kanske, kanske ska jag iväg på lite galna trevligheter ikväll, men vet inte om jag pallar vissa människor som ska dit. Annars har jag lite andra planer.. ;)
Puss.
Jag önskar verkligen jag kunde visa er alla bilder jag har, ÅHHH!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0