Vakna klockan 3

2011-04-24 @ 15:48:01
Jag hatar att vakna sent för då har man ju lixom sovit bort hela dagen & idag vaknade jag vid tre! Sov i 13 timmar, så är väldigt utvilad nu, haha! Nämen jag har väl helt enkelt behövt det, vet inte när jag sov tillräckligt många timmar senast..
Dagens planer är lika med noll, ska väl till stallet i alla fall. Annars får jag helt enkelt se hur det blir!
Igårdagens påskägg:
Godis. (så klart.)
En shoppingdag med mamma i kalmar. (skulle egentligen fått present men i brist på tid att hinna fixa det, så ska vi åka in en dag till kalmar tillsammans & köpa bland annat skor, jacka, byta dom trasiga stövlarna, bestämma sadel provning & kolla på saker inne i Annas hästshop. Vi köper alltid någonting när vi är där! hehe, stort påskägg!)
Så ska jag även få påskpresent av mormor nästa helg. ♥
.
Det var väl det, ska ut & lägga mig i solen nu. Ciiaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0