vart tog sommaren vägen?

2011-04-13 @ 16:12:27
Just nu är det 5°C & blåser som satan. Fy fan säger jag bara!
.
Förutom det dåliga vädret har dagen varit bra! Fick ju faktiskt inga duschar.. ;)
Nej men idag blir det nog pluggdag! Vädret suger, jag håller på att bli förkyld & har dessutom groteskt ont i magen mellanåt. Kan slå vad om att jag också har lite höjd temp, men vill inte ta den i fall att jag har feber.. Hehe.
Måste ändå plugga. 32 spanska glosor, kunna huvudstäderna i någon världsdel, SO prov, översätta några meningar på spanska. Allt till imorgon.
Skolan kommer seriöst bli min död!
Ska spela in en videoblogg nu, visa upp det jag köpte i helgen. Blir väl kanon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0