Vet inte vad jag tänkte

2011-04-16 @ 22:41:07
Efter en mysig tur i stallet, fast med en mindre mysig ridtur så sitter ag här.
Ja, jag ska berätta...
okej, dum som jag är så rider jag iväg på Potion, barbcka. I början gick det väl bra men sedan börjar han. & vet ni vad han bestämde sig för?
Jo, Han skulle få av mig! Haha, men han lyckades faktiskt inte. *Stolt.*
Nej men han hade verkligen bestämt sig, jag skulle av & han gjorde allt för att försöka lyckas. Stegrade, bockade, gjorde båda på samma gång, luftsprång, drar iväg, ja, allting! ka ju säg att jag hängde riktigt löst några gånger.
Men satt mest & skrattade åt hans lilla cricus....;)

dan duschade jag även lill fian, det tyckte hon var riktigt skönt! hihi, min lilla prinsessa<3

SÅ skulle jag egentligen iväg på fest idag, men efter mycket krångel hit & dit, tjafs, utbrott så blev det hemmakväll! Lika bra det, tror ändå det hade slutat i kaos. Hehe.. Men nu ska jag kolla på film. eller alltså, kolla klart på filmen. Hihi. ;)
PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0