welovethesun!

2011-04-08 @ 15:34:21
Då har mer än halva fredagen gått & shit vad fort det har gått. Har verkligen haft sjukt kul hela dagen! :'D
Nu närmar sig dessutom sommaren & vet ni? -Livet är underbart!
Jag har haft min jobbiga period & jag vet att några som mår dåligt just nu, men det blir bättre! Tro mig, jag vet.
-Efter regn kommer solsken!
Visst, jag är inte perfekt,  mitt liv är inte perfekt men jag har lärt mig att acceptera det. Ingenting är perfekt, allting & alla har en 'dålig' sida. Det gäller att finna den för att sedan acceptera det!
.
Kanske, kanske, kanske ska rida till en kompis som bor ca 40 minuter från stallet. I så fall ska han & alex baka så ska vi fika. Haha. (y)
Galet bra kompisar jag har alltså!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0