2012-vårat år?

2011-12-16 @ 16:56:02
Jag har verkligen tänkt satsa nästa år på mig och Potion för jag vet att vi kan, utan att verka skrytig.
Målet för nästa år är att få nollorna i LA och kvala MSV. Det ska inte vara någon halv igång häst, otränad ryttare, halv resultat på tävlingarna. Utan det ska vara 100 % kondition i både mig och han, musklerna ska vara där dem ska och vi ska få resultat och nollor.
Vi börjar året med slutmätning. Han fyller ju åtta nästa år så då var det dax. 4 januari åker vi förhoppningsvis in till ATG, är väldigt nervös men det ska såklart även bli kul och se hur hög han blir/är! ;)
.
Annas Hästshop cup 29 Januari blir nog nästa stopp. LC,LC +5 hoppar vi om det blir så att vi åker dit.
Sedan låter vi tävlingarna komma, alla ska vara nog utvalda och jag ska ha en plan över allting. Noga innan sätter jag mig med mamma och bestämmer nästa månads tävlingar. Det året ska gå, så är det bara. Nu har vi lullat runt så mycket, "hoppats på det bästa", per här och pet där. Nu är det slut på det! :)
99 % av det sitter i mig. Jag måste vara där till sista galoppsprånget, inte ligga över halsen på honom och framför allt veta vad jag vill.
2012 kommer jag välkomna, är ni på?
.
Slänger upp ett par bilder av 2010 & 2011, bara en litten bit av någonting stort'
Börjes cup 2010
darlingborjes 1
Gislaved-Dm 2010
Kommer-inte-ihåg-vad-det-heter i växjö 2011
Ölandshoppet 2011
börjes cup 2011



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är med!! Vi tror på dig till 100%. Love you! Puss och kram <3

2011-12-16 @ 20:44:06

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0