blev inget inlägg-han stannade hela natten

2011-12-03 @ 19:59:35
Cyklade till stallet idag vid elva i motvind hela j*vla vägen! Förutom den lilla snutt jag hade cyklat fel och var tvungen att vända.. Tog säkert dubbelt så långt tid. -.-
I alla fall så gick han fantastiskt bra idag! Dock fick han för sig att han skulle börja bocka i galoppen, vilken han aldrig gör annars så när det väl händer är det på riktigt. Haha, knasboll :D

Har lagat mat till mina syskon ikväll för att vara föräldrar jobbar, vuxenpoäng till mig. Speciellt eftersom jag var och handlade också!
Har verkligen ingenting vettigt att säga. Min energi är död och jag orkar verkligen inte göra någonting. För ett halvår sedan hade jag fått panik av att sitta hemma en lördag men nu gör det mig inget. Hade det varit då hade jag kommit hem mitt i natten, tagit någonting att äta och sedan sovit. varit stolt för att jag varit med den, den och den. Nu känner jag bara-varför?
Umgås med mina nära, kolla film och bara ha det mysigt. Har jag förändrats på ett par månader? Ohja!!
Enligt mig själv har jag vuxit och kommit in i en roll som jag mer än trivs i. Vilket jag även tror dom runt omkring mig märkt? Skillnaden då och nu. :)
Men det finns alltid dem stunder man saknar med folk som försvann under resans gång.. ung, dum och galen. ♥
På tal om saknar... Ett gäng bilder från underbara ölandshoppet :D sommar och sol!

"Jag är lite äcklig..."
*skakar hand*
-Axel
"Tack"
Garv
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0