chacha bloggish

2011-12-06 @ 23:17:31
Efter som att jag lever på youtube just nu och en tid framöver så sitter jag och lyssnar på samma låt om och om igen. Innan så var det Ansiktet-X men den är just nu utbytt till en helt fantastisk låt och artist, kollar aldrig på idol men vet att denna tjejen är helt klart överklass! Så klart snackar jag om Moa Lignell med låten som ger mig rysningar-When I held ya!
åh, tänk vad livet vore bra om man kunde sjunga!! Inte för att jag inte gillar mitt liv, men ja.. ;)


Förövrigt sitter jag och planerar resten av vecka. Imorgon ska Potion gå ett dressyrpass och så ska jag försöka få in en jogging runda. Ska även tvinga Andrea ta ett till hål i örat på mig, helt beroende på när jag kommer hem och om hon kan! Har ju två i varje, men vill ha ett mer på ena sidan och orkar inte gå till frisören för att ta ett hål.. Nä, det tar för lång tid!
På torsdag ska jag förhoppningsvis hoppa för mammsi, inga höjder bara bana med lagom höjd- så vi kan känna att vi klarar det. Helt utan tveksamheter!
Fredag tar jag skolbussen in till Kalmar och går på bio med ett par brudar! Ska passa på att köpa några julklappar. Har inte köpt en ända och det är julafton om 18 dagar, det är helt galet!!
Hoppar troligen av bussen tillbaka sedan hos Hugo, stannar där över natten. Lördag ska potion ut och få sträcka på sig. Inga krav, ingenting sådant utan bara få ha kul och vi ska spruta lycka! För det är exakt lika viktigt som ett riktigt träningspass.
.
Ska även jobba lite sedan lördag kväll eller ja-hjälpa till. *Lyser pengar tecken i ögonen på mig* Sedan förhoppningsvis kolla film med några? Chips, dipp, trevligt sällskap & film-Bättre blir det fan inte. :D
Söndg ska jag ut och rida barbacka, mysa & förhoppningsvis har det kommit snö! Men man kan ju alltid hoppas. På söndag ska jag även gå på lucia i kyrkan och ute i tryggestad för där är det luciashow (hästinriktat) Kameran kommer vara i högsta hugg!!
En av stallkatterna får stå för bilden!
Kommentarer
Postat av: Mia

Vill du har min önskelista nu då?? ;)

2011-12-07 @ 19:30:48

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0