Dålig bloggdag-igår

2011-12-02 @ 14:01:21

Igår hade jag verkligen fullt upp och ingen ledig stund för bloggning alls, kollade knappt Facebook på hela dagen och då är det illa! ;)
Sitter på lektion just nu, religion. Tror jag bloggat på denna lektionen innan..? Intressant fakta-check!!!
Denna fredag blir att rida och sedan jogga en runda tillsammans med Alice sedan blir det väl film mys med några/någon..? Mer än så har jag ingen lust med! Goodgirl ;)
Men vi göres lite senare, pusselipuss. Måste börja bli mer intressant och ta mer bilder som inte är på mig :D
Jag & Ludde är svåra att klå när det gäller söthet alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0