Det borde vara olagligt att håret ALLTID blir bra när man är hemma och ingen kan se det

2011-12-16 @ 21:31:12
Söt sommarbild får pryda inlägget. Nu ska jag ut och få lite frisk luft i mina lungor, var ett helt dygn sedan sist. Hunden gör mig sällskap och lite musik i öronen, trevligt! Tar med mig kameran i mörkret och ser om någonting fastnar men har inte så höga förväntningar.
Friday kom och gjorde mig lite sällskap en stund tidigare idag för helt dödsjuk är jag ju faktiskt inte ;)
Hunden väntar, puss
Blir även en överdrivet snygg bild på mig & outfiten ;) Snyggare har jag nog aldrig varit!
Svart goose jacka, tubsjal & mjukis-tjena pretty!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0