Dressyrträning 13/12

2011-12-13 @ 20:55:08
Åh, det gick jag fruktansvärt bra!!! Njöt av varje sekund, visst han jobbar inte gratis utan det är bara att jobba, jobba & jobba. Dessutom har jag en tränare som verkigen säger åt mig vad jag ska göra ända tills det blir så nära perfekt det går, vilket jag tycker väldigt mycket om! Hon har verkligen en stor betydelse i att jag är den ryttare jag är idag.
I alla fall som sagt gick det ruskigt bra. Jobbade väldigt mycket med galopp och volter som är mer liknade piruetter men ändå inte riktigt där lixom, det var väl själva "huvudsaken" men så klart fick vi in en himlans massa mer saker i en timma ;)
Men ja, mycket mer han jag inte att säga..
Slänger in en liten gammal bild, snygging <3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0