film'

2011-12-03 @ 23:08:38

Nu sätter jag igång film och kryper ner i min lilla men dunder sköna säng. Sweeney todd får det bli! Sett den X antal gånger, men bra filmer kan man väl aldrig se för många gånger? ;)
Jag kollar verkligen på allt mellan himmel och jord men favoriterna är skräck & disney. Helt beroende på sällskap men att se skräck själv är fet nono! Gillar även kriminalare och sådant, criminal minds är en fet favorit på tv enligt lilla melia!
Men nu bablar jag på om ingenting :D Haha!
Kan avsluta ett fett ointressant inlägg med goda nyheter:
Jag har ikväll snackat med en jätte saknad tjej som jag har goa minnen med från ett ridläger år.. 2008? Måste alla bo så himlans långt från lilla incest öland? I alla fall, det var underbart att få prata lite med henne och det var alldeles för länge sedan snygging :* wilmiiis! (sjukt gammalkärleks bild på oss)

Nästa helg ska jag antagligen in på bio med ett par brudar det var länge sedan jag umgicks med! vad händer med alla? :o Om det blir som det ska kommer det bli jätte mysigt!!
Nu ska jag krypa ner, puss. Hoppas på bättre bloggdag imorgon, alla dagens inlägg har blivit.. osammanhängande..? BIG KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0