"fint folk dricker glas cola"

2011-12-28 @ 23:27:01
Nä, så är det inte riktigt.. Men seriöst, cola är bäst i glas format och gissa vilken familj som har en hel back stående utanför dörren? Jo, Degerman!! :D
Haha!!
Annars så kollar jag på lite kläder som jag kanske ska kolla in riktigt imorgon då jag åker in till Kalmar med Therese. Ska fixa en sista julklapp också, hehe, pinsamt.. Så måste jag verkligen kolla på någonting till nyår. VAD SKA MAN HA PÅ SIG?!
En massa snack om klänning men jag har inte dem "formerna" som jag tycker är snyggt i klänning.
En perfekt nyårsklänning skulle vara svart, glittrig och axelbandslös. Men då är vi tillbaka på ruta ett-hur ska den hållas kvar där den ska med allt hoppande, studsande & dansande? Visst, man behöver inte fara runt som ett ADHD barn hela kvällen men det är ju faktiskt slutet på 2011 och början på 2012!
.
Jag och mina ängla bilder alltså.. Men älskar verkligen att ta kort på henne och julgranarna som just nu bara är en då min katt rev ner den i marken. Jag tycker verkligen hon är så fin och dessutom är det hur kul som helst att leka med olika ljus i kameran! Mihihi, börjar känna mig proffsig :D
Julklappsbilder dyker alldeles strax upp.
Kommentarer
Postat av: writing services

Cola Christmas advertising is amazing every year. They do it best of all.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0