gamla bilddagboks bilder!

2011-12-17 @ 00:46:33
Kollade igenom gamla bilder på bilddagboken eller ja.. Dayviews (?!) som det kallas nu.
Först var det mycket-mascara-hjärta-vitkajal
Liten bild, vet inte varför dessutom orkade jag inte vända på den. Här var jag på samma tankar, vit kajal &  mascara, gärna rosiga kinder & en ljus rosa svea mössa på det. -.- (saknar däremot hårfärgen! skulle aldrig slingat/färgat det från början)
Sedan kom jag in på tuperat hår är syggt! & plattat såklart, minsta lilla lock & jag dog. Gärna i olika färger, original färgen på bilden var ju såå big nono! Twilight planscher började komma upp på mina väggar.
Sedan var det ju twilight hysterin! Visst gillar jag dem nu också, men inte alls på samma sätt. Har tagit den historian innan.. Men, att ligga hemma och gråta över att Robert/ EDWARD aldrig kommer bli min.. Illa! Gärna en snygg posering med fingrarna också.
Varje dag & alltid skulle det vara ett par tunna tights & tajt linne, helt så det gick strax under rumpan.Foundationen ska gärna vara lite mot det gula hållet och ska vara minst 5 meter tjockt lager. Some old style, en lock i håret & jag dog, punkt.
Så gick även jag över till det mer naturliga, mindre smink & inte överdriet runt ögonen. Ett par jeans som inte visade hela röven funkar ju faktiskt! Just be me, lixom. Take it or leave it. ;)
Januari 2011

Sedan så kom vi in på osminkat & det rediga ansiktet kom fram! En riktig skönhet, modellkontrakt is my friend. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0