ge mig!

2011-12-03 @ 21:14:38
Tror dem flesta ryttare hört talas om fagerdesign..? I alla fall har jag fastnat totalt för detta tränset! Så himlans snyggt :D Tror många kan tycka det blir lite för mycket, men det stör inte mig^^
Det är inte heller allt för dyrt, dock kan det bli svårt att matcha. Vill helst att det ska passa  och vad ska man ha till? Får helt enkelt se hur det blir sedan när dem går att köpa!
Annars så tycker jag dom ska göra dem über snygga pannbanden i storbrittaniens flagga, hur snyggt hade inte det blivit med JW schabraket, eller är jag helt ute och cyklar? ;)imageimage
Kommentarer
Postat av: Kajza Sunesson

var kan man köpa pannbanden ? :O sjukt snygga <3

2012-05-09 @ 16:17:28

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0