I Love Life <3

2011-12-12 @ 18:38:36
Just so you know, wäääh.
Måndag-Ny vecka! Skolan gick fort, väldigt fort faktiskt! Åkte ut till stallet direkt efter skolan och mamma var med. Kunde bett henne ta kort? I alla fall innan det blev kolsvart.
Red i alla fall bort till backen ca 30 minuter skritt väg från stallet för att klättra lite, mamma gick med hela vägen för att han inte skulle börja bråka igen (har gjort det senaste turena) Han var pigg, pigg och lite mera pigg :D Inte mig emot!
Dock skulle han skjuta ut bogen hela tiden, men gick över när han slappnade av och faktiskt började arbeta, eller ja, så gott han kan arbeta när vi är ute och rider. Blir lätt så att både han och jag blir ofokuserade, tittar på allt annat osådär.
Men jag är "nöjd" över denna ridtur, även om jag blev väldigt sur på honom när han började bråka en stund -.-

på tal om pigg, ehm... två bilder jag hittade idag tillsammans med Therese på elevensval ;o
.
Igår blev det ingen bloggning efter att jag duschat, var helt död och hade himlans ont i halsen! Men i alla fall så åkte jag till stallet, red nere på ängen och han var himlans piggelin! (ja, han är det ofta nu & jag är väldigt glad över det då han var lite "seg/trött" ett tag.)
Åkte hem och slänga ner alla mina ridsaker lite fort i en väska, dra på mig ett par mjukis och mer eller mindre springa ner till kyrkan. Satt där hästluktande och allmänt äckligt men det fick väl gå..
Sedan direkt tillsammans me Therese åka ut och fixa Bonny + Collin. Slänga in dem i Amies transport och bort till Lucia show. Vi hade en "skoj show". Blev rätt bra, dock gjorde jag inte så mycket.. Haha^^
Men.. Amie var helt galen! :D
Så klart glömde jag kameran! Men ni får random bild så länge, bara för att variera inlägget.
image description
Ska snart ut och jogga med Alice, ha en bra kväll. Puss :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0