"it's not easy when it's hard"

2011-12-06 @ 17:16:44
♥Kemiprov, check
matte prov, check
Två prov på en dag? Alltså okej om det varit svenska och matte typ, men två ämnen som jag verkligen suger på? Jo men hej till Barackskolan, alla elevers helvete :D
.
Ska bort till mina små syskons lucia dom har på "förskolan/dagis", sedan åker jag direkt ut till stallet. Åh, vad jag vill ha ett eget litet stall direkt utanför dörren... Men man kan inte få allt, right?
När jag bli "gammal" ska jag ha en gård någonstans, en helt underbar liten gård. :D Har hittat min drömm nere i skåne, haha.
Men nu måsta jag faktiskt gå-pusselipuss
Goast bild någonsin!
sommar ♥♥♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Du var med i en tävlin på min julkalender, och här hittar du vinnaren:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julklapp-till-dig-sjalv.html#comment



Missa inte heller den senaste omgången, här:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-6.html

2011-12-06 @ 19:37:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0