jag ska ta mitt liv

2011-12-04 @ 23:01:15
jag har inte spotify premium och min tid är slut, jag får leva på youtube, jag vet alldeles för mycket om saker jag inte vill veta och tänker på hela tiden, jag vill ha en massa snygga fulländade outfits men har bara halvklara typ, jag vill ha en jävla massa hjälmar, jag vill vara femton och ha moppe (SÅ JAG SLIPPER CYKLA), jag vill slippa gå upp så tidigt skoldagar, jag vill ha flextid på mornarna, jag vill ha en sjukt mycket snyggare transport, jag vill ha snö, jag vill ha jul & jag vill ha alla julklappar klara!!!!

Tur jag har min katt att pussa på denna kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0