Jul=familjegrej

2011-12-29 @ 23:39:27
Enligt mig ska julafton spenderas med familjen! Visst kan man ta och träffa vänner/pojkvän/flickvän/osv en stund men överlag ska dagen spenderas med familjen. Då det är, i alla fall enligt mig, det som betyder mest. Det är trots allt det enda som kommer stå vid min sida till slutet. Om det så är mina föräldrar och syskon eller sambo/man och barn eller varför inte både och?
I alla fall så bråkar jag väldigt mycket med speciellt mina syskon. Fast jag och syster kommer rätt bra överens, haha^^
Men det jag vill komma fram till är att dem kommer alltid vara närmst hjärtat. Samma kött, blod och än så länge efternamn.
Jag älskar er, dem.

Amelia Filippa Degerman och Amadeus Maximilian Degerman, tjugofyra-December-tvåtusenelva
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0