julklappar 24 December, födelsedags presenter 25 December-2011

2011-12-29 @ 02:02:18
Orkar inte ändra bilderna någonting, inte på humör för massa fix.. Original is the shit!


♥ Tröja med USA's flagga
♥ Jeans
♥ Blått linne (matchar tröjan)
♥ Raggsockor (<3)
♥ Trosor+BH
♥ Bok-Egoboost. Tjejer LÄS!
♥ Bok-Varför gråter inte Emma? En helt annan bok, liknar inte varandra alls men gud vad den åkte rakt in i hjärtat. Har dock bara kommit en pytte bit men satt å grät när jag läste. Handlar om morden i Arboga 2008.
♥ Parfym, Christina aguilera- luktar sjukt gott å där snackar vi snygg brud!
♥ Presentkort på H&M
♥ Body spray, rosa flaska, luktar jätte gott. Vanilj <3
♥ Handkräm + handtvål
♥ Örhängen
♥ Finaste tomas sabo berlocken från Hugo, precis vad jag önskade mig-ett H!
♥ kedja från Hugo, till berocken
♥ MIN MOBIL, LOVELY. kärlek vid första ögonkastet, seriöst. Samsung galaxy ..(?)
♥ Svea jacka! Fett snygg :D
♥ Pengar på ett sparkonto jag får öppna vid 18 års ålder
♥ Rosa äkta onepiece
♥ Parfym- Britney spears midnight fantasy
♥ Body lotion-se övre
♥ trosor+BH
♥ Roll on för att dölja "mörka ringar" under ögonen (!!!)
♥ Armband med dödskallar
♥ Fyra örhängen med döskallar-as najsiga!!
♥ 3 ansiktsmasker
♥ pengar
♥ Dubbelring med kors-dem var tvungen att byta den så kommer snart på posten
♥ Navelpiercing grejs, alltså att jag ska få ta hål i naveln nästa vecka troligen. HUR NICE? :D
-
Visst, jag fick inga hästrelaterade saker, men ska snart få ett par nya stigbyglar (antagligen soft up) som egentligen skulle ha legat under granen i söndags men så blev det inte. + ska vi åka till GHS, så ja, det gills väl som sena julklappar också ;)

Kommentarer
Postat av: business plan

This girl has a lot of fashionable clothes. It's very good for her appearence.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0