Långsamt vill jag drunkna i din värme

2011-12-18 @ 00:13:19
bakat, bakat, bakat hela dagen! fast rättare sagt eftermiddagen. Stor kärlek till julgodis, inte sant? ;)
Har ju även varit barnvakt så får troligen lite pengar för det, så har jag snackat massa med Andrea och bestämde tid imorgon om att vi ska till badhuset och simma. Motionssim förstås! Hur underbart?!
Så kom Hugo hit en stund, kollade bland annat på när jag försökte göra pepparkaks hus med mina små syskon. Vilket resulterade till brända händer och tre trasiga pepparkaks sidor. Alltså väldigt misslyckat!

Men ska krypa ner och få en tidig sömn inatt, har en himlans massa att göra imorgon. Morgon promenad, motionssim & rida, låter som en perfekt dag! :D Ska även få Andrea att ta hål i örat på mig, fråga inte varför. Haha^^

Eftersom jag sitter på hans dator och har inga bilder alls här så slänger jag upp en på min snygga bror, ciao'



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0