"Lilla stallet"

2011-12-08 @ 16:25:00
Texten blev helt failad, menmen... jag frsökte i alla fall!
Bilden är tagen precis vid "ingången". År höger är Potions box, som ni ser vid pilen. Alltså, så här ser stallet ut direkt när man kommer in. 
Hans boxdörr
Mitt första "förvarings ställe, har fått hela utrymmet själv.. haha!
Har gjort pilar till det som är mitt, resten är andra i stallets grejs :)
Sadelkammaren, här inne har jag faktiskt bara tränsen och min sadel :) (brevid sadelkammaren är det en gång där man kan ställa upp hästen vid fixning)
inne i skåpet, mååste städa!!
uppe i locket 
kom nu fram till att det mest blev bilden på mn "förvaring" och inte själva stallet, haha, ändå fick jag inte med alla mina saker/förvarings platser. Men nu har ni i alla fall en inblick i äpplerums lantgård :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0