lite rikare-check

2011-12-04 @ 19:05:10
Tillsammans med Amie och ofelia (en liten stund) hade vi ponnyridning på julskyltningen som var i Borgholm idag. Det var kallt, tröttsamt, jobbigt & pinsamt. Men väldigt värt då jag, eller vi, tjänade väldigt bra på det!
Dessutom är det snart jul/födelsedag + så ska jag jobba lite innan jul. Kommer även få in lite små pengar från olika håll, rida Barva, barnvakt, osvosv.. Det rullar på nu :D
.
Efteråt fixade jag lite med potion oså, när jag ändå var i stallet. Har precis käkat och ska hoppa in i duschen-är iskall rakt igenom. Sitter med tjocktröja och känner mig ändå frysen... Så, återkommer kanske senare? :)
puss'

Så jävla ful bild på min häst! Haha!!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0