lycka <3

2011-12-28 @ 21:26:31
image description
Jag kommer uppdatera igen, ska bara hoppa i min nya onepiece för tredje kvällen irad. har aldrig haft samma "kläder" så många dagar i rad men seriöst är helt överkär! :3
Jag klickade precis in mig på ameliadegerman.blogg.se för att se om det hänt någonting, såg att jag fått en kommentar på inlägget nedan och klickar på kommentarer för att läsa. Detta kom upp:
Tror ni inte det börjar klia i fingrarna? Åh, vill bara ha en massa att skriva om när jag läser detta! Plötsligt så flödar inspiration in i huvudet på mig. Ska fixa en sminkvideo någondag, dock använder jag inte alls mycket smink.. Men ska göra mitt bästa och tack så jätte mycket!
Btw, det ska stå satan och inte sagan i rubriken.. ;)
.
Men ska hoppa i min onepiece och slänga in bilderna från kameran in i datorn, låter det inte bra att börja återupplivningen av bloggen med nya bilder? ;)
Puss söta bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0