merry christmas!

2011-12-25 @ 11:48:41
Åh, finns det någonting bättre än julafton? -knappast!
Jag fick bland annat en svea jacka i dun (?) till stallet, snygg och hur skön som helst! Kan varva den med mig tjocka goose jacka ;)
Fick även massa olika lukta gott grejer, presentkort, kläder, smycken, böcker m.m Men framför allt mobil :D Får ju även mormor,Mia, Ella & Magnus julklappar idag och sedan en massa födelsedags presenter!
Har även fått in pengar till mitt konto som jag får öppna när jag fyller 18, hur gutt?!
.
Inlägget blev inte särskillt läsvärt, men ja, jag lever! ;) Grattis Amelia Degerman 14 år!!
Btw, Isabellas bok "Egoboost" är guldvärd, har du inte läst den så förihelvete gör det! ( tjejer)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0