sjuk, dööööööda

2011-12-08 @ 14:08:22
SÅKLART BLEV JAG SJUK, BARA FÖR ATT JAG SA ATT JAG INTE VILL DET :(
I alla fall så somnade jag vid datorn igår, alltså hann jag aldrig lägga upp bilderna från stallet. Men nu när jag är hemma hela dagen så får det blir idag istället- det är väl okej?
Just nu ligger jag med en kopp te och kollar på twilight. Ska försöka bättra på mig och åka ut till stallet senare, vilken jag troligen inte kommer få för att jag inte var i skolan men ja.. Förhoppningsvis! :)
Har även kollat på lite julklappar, har i alla fall bestämmt till pappa. Nu ska vi bara beställa "det". Perfekt kommer det bli :D
Nu har jag bara x antal julklappar kvar men hoppas på att få bocka av långa listan lite mer efter fredag. Sedan blir det nog förhoppningsvis in till kalmar på måndag med Arvid. Får se hur det blir!
.
Ny kär i Edward, ja men kul :D.... haha, dessa skådespelare alltså!!!! Twilight serien innerhåller bara snygg personer.
fattas ju bara att jag ska vara med... ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0