trotsa mörkret

2011-12-05 @ 22:12:40
Då ridhuset var bokat idag för hundträning från sju och jag helt hade glömt bort det så fick jag slänga på lite reflexer och trotsa mörkret! Vilket gick bra, dock var han väldigt mycket på "tårna" hoppade hit och dit, luftsprång, osv.. Men han tyckte det var jätte kul att galoppera snabbare än vinden, vilket hans ryttare inte tyckte var lika kul då hon knappt såg någonting, haha^^
Måste bara berätta att jag blev så sjukt stolt över honom idag när jag kunde spraya på honom! Hans svans var så himlans tovig och jag tänkte bara testa så funkade det! :D Han var lite skeptiskt i början men sedan lät han det gå, annars brukar han få närmare panik. Men det hanldar om träning, träning, träning och mera träning. Potion går verkligen från klarhet till klarhet. Duscha funkar galant, senaste lastningarna gick galant, spraya funkar galant, uteritterna funkar nästan galant och det är typ dem sakerna vi haft problem med.
Man blir så glad när det funkar!
Har faktiskt inte särskillt mycket mer att säga, red runt på lite grusvägar oså, där det var som ljusast. Dock har dem satt upp vindgrejer överallt och det vågar man ju inte rida förbi. Låter hur högt som helst och dem är höga som berg!
Bjuder på en bild från mitt pluggbad, ett hett tips för er med badkar- plugga sammtidigt! Då fastnar allt direkt. ;) typ
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0