Två dagar efter jul, nu är det bara ett år tills igen

2011-12-26 @ 12:29:09
Jul helgen över, nu är det nyår kvar sedan är året slut. 2011,vilket år, vilka minnen och vilka sjuka misstag. MEN gud så mycket skratt! Däremot vet jag att 2012 kan bli så mycket bättre och jag kommer starta det med Goa människor å familjen! Så får vi se mer detaljerat vad som händer.
Just nu bloggar jag från familjens julklapp av pappa-ipaden. I'm in love! ;) hur go som helst, nu ångrar man verkligen att man sa nej till en tidigare, trodde dem skulle vara jobbiga.
I alla fall har "lovat" en kompis att det ska komma upp bilder från mina julklappar  så det ska jag fixa. Även födelsedagspaket kanske är av intresse? ;)
Men vi hörs senare, puss!!
Kommentarer
Postat av: Aliiieeeee :*

hoppas du skyndar dig snyging ;*

2011-12-26 @ 22:00:14
Postat av: Aliiieeeee :*

snygging* menar jag ju såklart!

2011-12-26 @ 22:01:00

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0