Vad ska jag göra av dagen?

2011-12-17 @ 11:10:17
Mamma sa tvär nej när jag bad henne köra mig till stallet. Att jag får vänta tills imorgon. Men hur mycket abstinens har jag inte + vad ska jag göra med dagen? Är så himlans sugen på att träna och få där dära snygg kroppen, troligen ska jag och Andrea till badhuset och simma imorgon om hon kan. En timmas simmning ska tydligen vara jätt bra!
Idag kanske jag går en runda, eller rättare sagt powerwalk? Får se hur det blir, i eftermiddag-kväll ska jag vara barnvakt och baka julgodis tillsammans med mina små syskon. -Pengar :D
Får se vad daen har att bjuda på, har ju som sagt ingenting bestämt förutom barnvakt. Ska slänga upp bilderna från igår kväll också, ciao
Skulle hälsa från Prinz att han bjuder på denna, posarN

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0