aj, min haaals!

2011-02-25 @ 17:51:15
vaknade vid 6 av ett sms från min saknade chey! Hon är ju på väg hem nu & när jag vaknade ville jag bara skrika, men nej, det gick inte. Min hals tillät inte det.. hehe.
.
Sedan mötte jag therese (den andra. haha.) Vi gick runt lite i affärer & hon köpte... hårspännen? Så gick vi run lite & snackade oså. Sedan gick vi hem till mig, drack te, kollade på tv, snackade & skrattade. As bra tjej det där! ♥
Hihi, någon gång kanske jag ska berätta hur vi träffades..? eller vi hoppar nog över det! Haha. :D
.
Blir inget stall idag, min hals ville inte det. Ja, den sa faktiskt det. Eller...?
S o m m a r b i l d! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0