Amelia goes smart! 

2011-02-11 @ 23:51:18
Haha, Shit vad smart jag är! Det går ju inte att blogga på blogg.se från iphone. Det går att skriva rubrik, men inte själva inlägget.(cp!) Deg går även att klicka på "Lill menyn" där man väljer bild, osv. Så jag skriver just nu igenom "HTM" knappen. (?) där man klickar för att lägga upp klipp oså. Nu gick hela inlägget upp på att förklara hur jag gjorde, menmen. Kanske hjälpte jag någon söt bloggläsre? Fölåt för ett cp inlägg förut, men nu är inte kvällen så usel. ;) puss.  &  Amelia älskar Putte/Julia & han tog nyckeln till mitt hjärta och förstörde det. ( andra "textbilden" har inget med den andra att göra. Tycker bara iphones gubbar är sååå söta! Synd bara att det inte gick att göra radbyte, men från och med nu kommer ju uppdateringen bli mycket bättre! :D
Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D

Kolla gärna in min blogg:

http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".



Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



btw. Väldigt fin blogg ^^

2011-02-12 @ 17:54:22
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0