amelia slutar blogga..

2011-02-01 @ 21:02:55
haha, nej, verkligen inte!
Det är ju sjukt kul att logga in & se att ni kommenterat, kolla statistiken, skriva inlägg & veta att någon läser om mitt lilla liv, osv osv.
Men nu är det så att jag har gästbloggat hos en kompis blogg. Den hittar ni häär. Visst är jag cool? Amen, alltid! ;)
Snart, snart mååste jag få en ny data. Jag har sååå mycket bilder & videor att visa er. Ni fattar inte hur mycket. Så.. bättre bilder kommer komma då. När det nu blir...
Jag hatar kissie. Hennes fel ju. Faaan, fan, varför kollade jag hennes blogg? -.-
Aja, gjort är gjort.
(inte från idag.)
Om therese kunde få upp dom där bilderna snart också så jag kan sno dom & lägga upp här. Du är seg gumman!
Kommentarer
Postat av: miinnna

samma sak hände mejj :/

2011-02-02 @ 16:22:42

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0