bara läs.

2011-02-01 @ 21:21:58
Bara läs inlägget. Så jävla rätt, jag vet precis hur det är. Eller, just nu är det verkligen inte så, men när jag var yngre. Ja, då var det jobbigt när man 'svek' sina vänner.
Nu accepterar mina vänner mitt val. Det betyder sjukt mycket.
Men jag tycker alla ska läsa detta inlägg.
Igår kollade jag på sista shrek filmen ett ord, u n d e r b a r! Som ni vet älskar jag tecknat, disney, barnprogram, liknande & jag står för det.
Disney blir man aldrig för gammal för!
Så, nu ska jag sätta på en film. Puss.
-Blunder.
"Inte för några pengar i världen, skulle jag välja någonting före er. Ni är det bästa jag har, och kommer alltid att vara. jag älskar er. Nu, då & föralltid. "

Kommentarer
Postat av: Pandii

Det är ditt val om du vill rida ska du göra det! Om vissa inte fattar grejjen med hästar så skit i det dom fattar med tiden!<3

2011-02-02 @ 08:29:26
URL: http://pacaay.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0