bättre!

2011-02-10 @ 18:42:06
Just nu mår jag mycket bättre, fast jag har ju alvedon i kroppen... Men i alla fall, har 38,4 i temp, kan knappt stå upp, mår illa & har ont överallt. Fast mitt öga har slutat cp:a.
Har legat under mitt täcke hela eftermiddagen, uppe i mitt ner släckta rum. Så hade jag tv:n på väldigt lågt bara för att det inte skulle vara läskigt tyst. Låg typ & plågade mig själv.
Hjälpte att kolla på lite flummvideor på mobilen.
Andrea känn dig träffad!
Inatt drömde jag en mardröm, som jag drömt förut, ussch!
Min lilla syster har varit så duktig idag, hon har varit hos tandläkaren & gapat jätte stort! Hon ville att jag skulle berätta det ;)
jaja, skit samma. Dagen har sugigt. Hatar att bara ligga hemma.. & så saknar jag redan min ida så att det gör ont. Visst, vi möts inte varje dag men att veta att jag inte får höra hennes röst på två veckor, uschha! Seriöst, hur ska jag överleva...?
Kommentarer
Postat av: andreaa

Haha! <3

2011-02-10 @ 21:37:40
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/
Postat av: andreaa

Haha! <3

2011-02-10 @ 21:39:36
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0