bloggen, bloggen bloggen.

2011-02-08 @ 22:09:28
Jag lever, bara så att ni vet! Dock är det inte såå bra..
Ingen skola idag & troligen inte imon heller. & vill ni veta, jag hatar att vara sjuk. Jag hatar att missa skolan & jag hatar att bara ligga hemma.
Har mått så dåligt att jag inte kunnat vara inne på datan. Då är det illa. & just nu sitter jag med solglasögon då mina ögon tydligen inte klarar av ljus, men det hjälper inte ett skit!
Red igår, då gick det så satans bar att jag skulle kunna lipa. Jag ville aldrig sluta.
Julia skrittades, eller först så släppte jag henne i ridhuset för att se hur hon gick. Sedan hoppade jag upp för att känna på henne lite bara. & hon var jätte bra.
& idag bet jag ihop & tränade. Det gick också satans bra, red putte då. fast kan sägaatt det inte är lika bra med mig nu efteråt...
Aja, puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0