chacha bloggeeen!

2011-02-02 @ 20:34:54
Sitter just nu & käkar kakaa! Ska inte äta godis på hela februari, då får jag pengaar! & jag  har faktiskt klarat två hela dagar, nytt rekord för iår. haha.
Skolan var, ja, meningen kan ni ju avsluta själva. precis som jag brukar skriva. ;) Får ta & hända någonting snart tycker jag! Skratt, skratt& mera skratt, det består mina skoldagar av. :D
Eller, massa snack & sjung också! haha. Åh, jag älskar min klass!
Sen åkte jag till stallet & skrittade putte, julia var riktigt svullen idag. Det har hon inte varit innan, om det inte gått ner imon så får vi ringa veterinär! Ni kanske undrar varför vi inte gjort det tidigare..? Men det är så att dom som äger stallet har väldigt bra koll på sånt & ja, ni fattar? Dom vet lixom när det är illa & mindre illa.
Julia, stuumpan!
Putte var väldigt trött, så jag & mamma pratade om att han kanske skulle få vila imon med. Men vet inte, får kolla imon helt enkelt. ;)
& ja, jag ä medveten om att mitt hår står ut & så var det inte riktigt irl, hehe. & så dom som står rakt upp, det är alltid så i början. Omöjligt att få bort, men det går ner efter en stund! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0