det är dååligt väder.

2011-02-17 @ 16:55:03
Ja, jag lever. Visste väl att ni började undra.. ;)
Igår var jag i stallet med felicia, hon red julia & jag red putte. Gick bra, tycker jag i alla fall.
Inte så mycket om det att säga.
.
Idag så har jag varit i skolan, myycket skratt & så. Fick ju även träffa therese som jag inte sett på en vecka. (y)
Var väl en vanlig dag förutom att vi hade tjejgrupp. Har tystnadsplikt så få inte säga någonting om det. Men det är typ att alla tjejer i klassen får träffas & snacka, oså. Riktigt kul!
Trillade även en gång på gruset utanför vår 'barack.' Haha, galet pinsamt. Det värsta var att jag hatar att blöda..
-U S C H.
.
Förövrigt upprepade sig samma sak förrgår kväll som i  måndags kväll. Dock inte lika illa, men mådde mycket bättre igår kväll. Så länge jag är med folk så hinner jag inte tänka. Men så fort jag blir själv börjar jag tänka för mycket & ångesten tar över. Det är hemskt. Men ska inte gnälla, kunde ju varit värre!
"I miss you best friend, i miss you crazy much!"
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0