familjen flytt.

2011-02-17 @ 18:12:21
Jag har bott i typ tusen olika hus.. Flyttade runt jätte mycket i växjö. Tänkte visa upp där jag trivdes bäst. I växjö alltså. Först skulle jag leta upp alla hus, men vissa kunde man inte få fram & vissa är fula lägenheter som man inte heller kunde få fram så bra. Så jag hittade tre, men råkade radera den ena, haha. Så jag orkade inte leta upp det igen. Därför får det bli såhär!

Ringtrastvägen.
Vi byggde det själva. Eller, inte själva så, utan vi bestämde sjäva hur det skulle se ut. Jag kommer ihåg mitt rum, haha. Jag fick välja tapeter & allt själv, jag var ju väldigt liten då så jag valde en rosa tapet med en massa rosa/lila hjärtan. Fönstret vid bilen är/var 'mitt' fönster.
Så kommer jag ihåg att 'vägen/gatan' brukade ha gatfest. (?) Då träffades alla som bodde på gatan & hade kul. Gatan var som en rondell.
Hihi, alltså, detta huset gillar jag mest! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0