Fredaaag.

2011-02-05 @ 13:10:16
Åkte ju till blå, med fincha, linnea & emma. Började sjukt bra, men blev sämre & sämre. -Ingen kommentar.
Men vet ni ? I still love them.
Åkte hem tidigare än planerat, väldigt besviken.
.
Käkade & så var jompan, ludde & alexander på väg ner till borgholm så jag träffade dom. Satt uppe på mitt rum ett tag & gick sedan ut. Haha, tog typ dubbelt så lång tid till oscar än vanligt. Skulle smälla massa smällare & skit. Höll på att brinna upp! *oseriöst.*
.
Hämtade oscar & sedan alvin. Så var vi på väg mot någon annan, men kom aldrig så långt. Träffade alice & andrea, då stack typ alvin & oscar. Så gick vi hem till jompan. Så träffade vi även michelle (Bor typ brevid varandra.). Sen stack andrea & alice hem.
Runt 12 kom mamma & hämtade mig. Åkte hem, kollade på film & gick & la mig.
.
Slutade sjukt bra, haha, shit asså! & så fick jag träffa min galet saknade michelle! ♥
Jag vill ha sommar, sjukt mycket. Kom hit nu!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0