fredaaag!

2011-02-04 @ 07:19:33
Äntligen fredag, har längtat såå!
Sitter & lyssnar på lite musik medan jag väntar på att HM ska börja, barnslig som jag är. ;)
Idag blir det först skolan, som valigt. Men sedan tar jag, linnea & fincha (?) skolbussen till rälla. Då drar Fincha till sin pojkvän medans jag & linnea går till Blå (gården.) Där tror jag det ska vara lite folk (som jag inte känner,  hehe.) & bland annat emma!
Det ka bli kanoon. Sedan hem ikväll & sådära.
Imon ska jag först till stallet & sedan träffa ida, vad vi har för planer, det är inte bestämt än. Men sjukt nice helg ska det bli!
puss.
+

+

=


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0