fredags statistik!

2011-02-11 @ 19:22:42
Statistiken går alltid ner på fredag, men jag tar det possetivt, då gör ju dom flesta något roligt.
& det gör verkligen inte jag, förutom att snacka med therese om hur töntiga vi är. haha. Men annars gör ja ingenting. :)
Har bakat & lite så med mamma, cupcakes & muffins med dumle i. Cupcakens var väldigt goda men det var inte dublemuffinsen, bara så att ni vet. (o)intressant inlägg! ;)
& sen när jag ändå är igång att skriva ett blandat inlägg utan någon mening...
Så saknar jag verkligen mina pluttisar, har ju inte träffat dom på tre dagar. åhh, men imon ska det ridas!
Nu ska jag fortsätta att snacka med mig täss & inte göra någonting. Puss.
(Ni vet hon som gästbloggade.)
Bilden är fett med söt.
Fett med söt? aja, det är precis vad den är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0