gårdagen, lördag!

2011-02-13 @ 11:56:15
Som sagt så åkte jag först till stallet. Red putte med louise, det var ett tag sedan & vi snackade väldigt mycket. Om allt & ingenting typ. Louise bor en bit från stallet så hon går den vägen..
Så när hon skulle gå hem, så gick jag med henne & hade julia med mig. Så hon fick vara ute & gå en runda.
När jag skulle ta in putte så halkar jag & hamnar typ underhonom, så nu har jag ett blåmärke där han trampade mg & hade ont i benet typ hela dagen igår. haha.
.
Sedan hem, duscha, käka & så. Så körde mamma mig till michelle. Vi träffade julia en stund. Sen bakade vi, cupcakes & en kola som blev stenhård. haha. Kolan var god så länge den gick & äta, den stelnade som sagt efter en stund. haha. Cupcakesen (?) var både snygga & goda. (y) Fick ett brännärke på handen också, ugnar är varma!
Vid halv kvart över ett kom pappa & hämtade mig, så då var det bara hem & sova.
.
Nu är jag uppe & ska snart åka till stallet.
Have a nice day!

Söt michelle!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0