glömde berätta... haha.

2011-02-20 @ 05:05:38
Tycker det bara har varit 'två menings' inlägg. Fy på mig!
Men glömde ju berätta att min häst verkligen gjorde mig rädd idag, IBLAND är jag lite mörkrädd..
Först när vi skulle å ner till rudhuset så stannade han flera gånger & ville inte gå ner. & det är ändå väldigt kort bit.
Tillslut kommer vi ner till dörren & han bara springer in. (CP.) Sedan när jag hoppat upp, skrittat lite, så ställer han sig & verkligen kollar mot ena hörnet (där det även finns en dörr upp mot läktaren.) Han står helt stilla utan att röra en fena (vilket är väldigt olikt honom.) Jag 'puschar' på honom men han vägrar gå upp mot det hörnet.
Jag ringde mamma men hon var redan på väg så typ två minuter senare kommer hon in. Hon kollar inanför dörren & allt, sedan var det som vanligt. Haha, jag blev sjukt rädd att han typ hörde någon sykopatisk mördare som tänkte ta oss. haha. (a)
Sedan i slutet, när jag håller på att skritt av, så börjar denna låten spelas. -You're fuckin' perfect to me!
"Jag är så rädd för att vara ensam, att inte har någonting att göra. För det är då ångesten tar över mig, jag tappar mig själv & faller. Jag vill inte, jag vägrar."
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0