Gooooood giiiiiirl!

2011-02-24 @ 15:20:33
Okej, ska göra en kort sammanfattning nu.
.
Igår kom therese till mig runt halv ett, vi åkte direkt till stallet. Hon red julia & jag putte, vi red ut en sväng. Snackade & hade mysigt. Underbart väder!
Sedan hem, duscha, fixa mig & vi käkade. Sedan gick vi till ICA & köpte godis, hem, vända & gå till Isac & Alex. Var där en stund tills jag stack (hehe.) & therese gick efter. Hon ville egentligen inte, menmen. Vi stack hem till mig, snackade, skrattade, åt godis, kollade på film osv. Vid ett gick vi ner & poppade popcorn, vi blev så sugna på det. Haha. Normalt? Yes.
.
Vi käkade våra saltade & smörade popcorn, kollade på film (hahahaha.) & spelade. Coola tjejer.
Jag vet inte vad klockan var men vi hade bestämt att vi skulle 'dygna' två minuter senare somnar jag typ. Haha. Smiidigt.
.
Vaknade runt halv tio (?) & jag hade as ont i halsen. (Det har jag typ alltid efter att ätit godis hela natten typ. Haha. cp?) Vi har tagit det lugnt & therese stack för en stund sedan. Idag blir det stallet & sådära.
Tack vännen för en underbar kväll/natt & morgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Täss

"Film" ;))))

Social tjej 1 och 2

Sjukt bäst

Älskar dig tjejen <3333333333

2011-02-24 @ 19:37:58
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0