haha, första..?

2011-02-14 @ 16:31:06
haha, idag fick jag min första 'hat' kommentar på bloggen. Börjar jag bli stor då eller? ;) Aja, jag tar inte åt mig. Jag vet bäst själv vem jag är.
Nej men seriös, jag kommer inte skriva något svar på tal, jag har ju faktiskt ingen 'svar på tal' bild.
haha. Skämt å sido, jag vill publicera denna kommentar för det är ju faktiskt (Vad jag kommer ihåg.) min första 'kränkande' kommentar! Om det var kränkande menat? För vad menar man annars?
Lär dig stava bara. :)
Postat av:

Gumman tro inte du e nånting. ;-)

2011-02-14 @ 15:58:21
Kommentarer
Postat av: Bella ;)

Ja ehh, tydligen är personen som skrev bara avis på dig... Du tror inte att du är något- du VET! :D men du är hur söt på alla sätt och vis skitsnäll! :) den som skrev kan ta sig i röven och bajsa i handen och smeta in det i ansiktet och bli wb kissie! :D<3

2011-02-14 @ 17:57:26
URL: http://skaffadigettliv.blogg.bajs

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0